Wysyłka i dostawa Titan
Wysyłka i dostawa towarów zamówionych w sklepie Titan.sklep.pl
Wysyłka towaru
Jeśli dokonasz zamówienia od poniedziałku do piątku do godz 12.00, przesyłkę wysyłamy z reguły jeszcze tego samego dnia dla produktów o statusie dostępności 24h, w innym przypadku przesyłka wychodzi dnia następnego.
Produkty które maja inny status dostępności niż 24h, mają podaną konkretną datę wysyłki na karcie produktu.
Zamówienia wysyłamy jedną z wybranych firm kurierskich - GLS, UPS, DHL. Dostawa na terenie Polski w 99,9% przypadków odbywa się następnego dnia roboczego po dniu wysyłki.
Czas dostawy na terenie UE to około 3-7 dni roboczych.
Szkody transportowe
Nasze paczki są ubezpieczone od zniszczenia i kradzieży. Jeśli paczka jest uszkodzona podczas dostawy, należy natychmiast sprawdzić jej zawartość w obecności kuriera, wszystkie uszkodzenia muszą zostać potwierdzone spisaniem protokołu uszkodzenia przez kuriera w dniu dostarczenia przesyłki. Należy nas natychmiast poinformować o uszkodzeniach w transporcie.
Podatki i cła
W przypadku zamówień na terenie Polski i UE będą miały zastosowania odpowiednie podatki od towarów i usług na terenie danego kraju docelowego. W przypadku zakupów z krajów nie należących do UE mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty celne.
Śledzenie przesyłki
W momencie przekazania paczki firmie kurierskiej otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem wysyłki oraz nr przesyłki. Przy pomocy numeru przesyłki możesz w każdej chwili śledzić swoją przesyłkę online, aż do momentu jej doręczenia. Jeżeli paczka do ciebie nadal nie dotarła, nawet po kilku dniach, ani nie została oddana u sąsiada, prosimy o skontaktowanie się z naszą obsługą klienta (biuro@titan.sklep.pl). Spróbujemy znaleźć przesyłkę na podstawie zlecenia wyśledzenia przesyłki.